Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Μερικές σκέψεις για την υποψηφιότητά της απο την Ηλιοπούλου Πολυξένη

Η συμμετοχή στα κοινά πιστεύω ότι δημιουργεί πιο ελεύθερους ανθρώπους, πιο υπευθύνους πολίτες, δίνει εφόδια που βοηθάνε να πατάνε στα πόδια τους πιο σταθερά ακόμα και στην προσωπική τους ζωή.
Αυτή η ελευθερία και η υπευθυνότητα δεν τους επιτρέπει να σύρονται και να φέρονται πίσω από τις αποφάσεις των κομματαρχών ακόμα και των ίδιων τους των κομμάτων.
Το θεωρώ τιμή που μου προτείνανε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ και η αποδοχή της συμμετοχής δείχνει την προσωπική μου διάθεση, για συμβολή στην προσπάθεια που κάνει η αριστερά στον τόπο μου.
Προσφέρω όλη μου την θετική διάθεση να φτάσει η φωνή του ΣΥΡΙΖΑ όσο πιο κοντά γίνεται στους συντοπίτες μου και η φωνή του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει φωνή τους.
Μέσα από το γεγονός των εκλογών ας κατακτήσουμε το καλύτερο αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: